Na jaká klíčová slova jste v e-shopu zapomněli?

Která klíčová slova používá konkurence? Ukážu vám nástroj, který nástroj vám to zdarma umožní zjistit.

Na jaká klíčová slova jste zapomněli?

Na která klíčová slova se konkurence zobrazuje a vy byste mohli také? Zjistíte to pomocí nástroje Ahrefs.

Analyzujte konkurenci v SEO

Zkuste využít klíčová slova, která zatím nepoužíváte, ale konkurence z nich vydělává. Že je neznáte? Nevadí. Podívejte se, jak snadno je můžete zjistit.

  1. Vytvořte si nový free účet v Ahrefs. (připravte si připomínku, abyste jej do 7 dní stornovali)
  2. Přihlaste se do Ahrefs.
  3. Přejděte do nástroje Site Explorer a zadejte doménu vašeho konkurenta.
  4. V levém sloupci překlikněte na Organic keywords. Zde vidíte, na jaké klíčová slova se v organické části Google konkurence zobrazuje. Vidíte i pozice a hledanost klíčových slov.

TIP: Chcete zjistit, na která klíčová slova je konkurence vidět a vy ne? Nebo, zda jsou na lepší pozici než vy? Doporučuji exportovat přehled pro konkurenci i váš web a následně využít funkce SVYHLEDAT v Excelu a tabulky spojit. Kde nedojde ke shodě, víte, že na toto klíčové slovo vidět nejste.

Tagy:

Pavel Tlapák

Přes 13 let se točím kolem webů a zakotvil jsem u online marketingu. Mám pod palcem CRO, SEO, PPC a srovnávače zboží menších e-shopů i jedniček svých oborů.

Komentáře

    Přidat komentář

    Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *