Aktuálně k dispozici pro 1 kontinuální spolupráci

Výsledky klientů

Můžu si tu natřást peří s desítkami log známých firem, s nimiž jsem na volné noze nebo v H1.cz pracoval.
Místo toho vám ale radši rovnou ukážu výsledky, kterých dosahují moji současní klienti. 

Artisan.cz: 84% meziroční růst tržeb

0 mil. Kč
+navyšení meziročních tržeb
0%
růst organické návštěvnosti z Google
0%
zvýšení konverzního poměru

Co e-shopu nejvíc pomohlo

  1. Nová struktura a optimalizace PPC převzatých po předchozí agentuře
  2. Spárování a chytré bidování produktů na srovnávačích zboží
  3. Vyladění UX detailu produktů a obsahu popisků každého produktu na základě zjištění z uživatelského výzkumu
  4. Nová struktura kategorií a jejich obsahu dle analýzy KW
  5. Nasazení jednokrokového košíku a optimalizace konverzního poměru nákupního procesu podle uživatelského testování
  6. Vylepšení zákaznické podpory, zavedení automatizovaného online chatu a prodloužení doby hotlinky

Jak to vidí klient?

Udirny.cz: 1 milion měsíčně do půl roku

0
měsíční tržby po 1/2 roce
z původních průměrně 150 000 Kč
0%
zvýšení tržeb z PPC
0%
snížení PNO z placených kanálů

Co e-shopu nejvíc pomohlo

  1. Nová strukura PPC a jejich pravidelná optimalizace
  2. Uživatelské testování a expertní CRO audit při redesignu
  3. Zavedení Product Ads na Heurece pro vlastní produkty
  4. 100% správné přesměrování starých domén na nové
  5. Nová struktura kategorií a jejich obsahu dle analýzy KW
  6. Vytvoření speciálních vstupních stránek na klíčová slova mimo kategorie
  7. Zavedení nových kanálů Favi a Biano
  8. Retargeting na Facebooku

Jak to vidí klient?

"Na Pavla jsem dostal doporučení ze Shoptetu a nezklamalo. Pomohl nám nastavit marketing po rebrandingu, takže jsme ve výkonnostních kanálech rychle vyrostli o pořádný kus. Následná pomoc s UX při redesignu nám zvedla konverzní poměr o víc než 45 %. Aktuálně po 3 společných letech jsme na 13násobku tržeb a stále lámeme nové rekordy."

Kamil Kaisermajitel Udirny.cz

Craftholsters.com: 146,61 % vyšší tržby po redesignu e-shopu

0 USD
měsíčně navíc
0%
zvýšení konverzního poměru
0%
snížení PNO z placených kanálů

Co e-shopu nejvíc pomohlo

  1. Uživatelský výzkum a testování už na původním e-shopu
  2. Zapracování best practices do redesignu
  3. Přepracování PPC a zavedení automatizace
  4. 100% správné přesměrování starých domén na nové
  5. Nová struktura kategorií a jejich obsahu dle analýzy KW
  6. Optimalizace nákupního procesu

Jak to vidí klient?

"Pavel má odstup od projektu a vie sa na všetko pozriet z inej perspektívy, dáva dobré nápady. Má komplexný pohľad na projekt, nie len na ciastkove zadania a úlohy. Veľmi oceňujem jeho vecnú, logickú a efektívnu komunikáciu."

Viktor Kováčmajitel Craftholsters.com

FORLIVING.cz: 250% tržby po půl roce spolupráce

0 mil. KČ
měsíčně navíc po půl roce
0%
vyšší tržby z AdWords
0%
zvyšení tržeb z Google organic

Co e-shopu nejvíc pomohlo

  1. Přepracování nevhodně nastavené analytiky
  2. Vyřešení UX nedostatků a zapracování best practices do webu
  3. Audit PPC, vytvoření a zacílení nových kampaní
  4. Automatizace Shoppingu a dalších kampaní
  5. Workshop obsahového SEO pro adminy
  6. Čištění odkazového profilu + pravidelný linkbuilding
  7. Vyřešení problémů z hodnocení na Heuréce
  8. Oprava nesprávně zpracovaného technického SEO

Jak to vidí klient?

"Během spolupráce s Pavlem jsme obratově vyrostli už bezmála 10×. Po celou dobu oceňuji jeho široký přesah do všech témat marketingu, na která jsme v rámci stovek hodin narazili. Pavel je vždy koncentrovaný a připravený nacházet nové příležitosti a správná řešení problémů. Pomohl nám vybudovat silný a autonomní marketingový tým, se kterým tvoří v konzultační rovině úzkou vazbu."

Jiří Urbánekmajitel FORLVING.cz

vLesku.cz: 313 % z PPC za poloviční cenu

0%
meziroční růst tržeb
0%
zvýšení tržeb z PPC
0%
snížení PNO z placených kanálů

Co e-shopu nejvíc pomohlo

  1. Restrukturalizace původních PPC
  2. Odhalení a odstranění míst, která žrala většinu kreditu
  3. Rozšíření PPC o nejnovější možnosti cílení
  4. Spárování produktů a chytré biddování na Heuréce a Zboží.cz
  5. Optimalizace Google feedu a povolení 100 % produktů pro Google Shopping
  6. Analýza fungujících KW v PPC pro jejich zaměření v oblasti SEO

Jak to vidí klient?

"Z ročního průběhu kampaní mám radost. Oproti spolupráci se shopsysem děláme větší obraty s výrazně menším PNO, což je naprosto zásadní rozdíl! Čísla mluví jasně."

Ing. Alexis Papadopuloszakladatel vLesku.cz

ProfiKvetinace.cz: Z nuly na 450 000 Kč měsíčně do půl roku

0%
zvýšení tržeb po půl roce
0%
zvýšení organické návštěvnosti
0%
růst e-shopu po 2 letech spolupráce

Co e-shopu nejvíc pomohlo

  1. Zavedení a optimalizace inspirátorů zboží
  2. Přepracování PPC a zavedení automatizace.
  3. Úprava architektury e-shopu.
  4. Spárování produktů na srovnávačích zboží.
  5. Automatizace biddování na Heuréce a Zbozi.cz
  6. Kontrola nad investicemi díky automatizovaným importům nákladů do GA

Jak to vidí klient?

"Na začátku nám Pavel nejvíce pomohl s ušetřením peněz za kredit v PPC se stejným výsledkem přijatých objednávek. Následně jsme se zaměřili na jejich růst. Nyní s Pavlem spolupracujeme už na 6 e-shopech."

Petr Bílýmajitel ProfiKvetinace.cz

Napište si o lepší výsledky e-shopu

„Spolupráci s Pavlem mohu jen doporučit. Je to profesionál s velkým přehledem napříč celým on-line marketingem. Díky svým rozsáhlým zkušenostem umí dobře poradit jak při volbě, tak následné realizaci zvolené on-line marketingové strategie. Své znalosti neustále rozvíjí a k jeho velkým benefitům patří dodržování slíbených termínů.“

Petr NacházelMarketing specialist v KetoDiet.cz

„Pavel nás zaujal kromě odbornosti hlavně individuálním přístupem – řešíme to, co nás akutně „pálí“ a v dané chvíli přináší největší efekt. Systém Shoptetu je mu dobře znám, takže jsme se rychle dostali k řešení konkrétních problémů našeho sortimentu a marketingu s tím spojeného. Za nás určitě doporučujeme, protože výsledky hovoří samy za sebe – po půlroce máme měsíční obrat o 120 % vyšší.“

Zdena Lívanskázakladatelka e-shopu babyhill.cz

„Pavel posunul náš eshop dopředu s pomocí UX, SEO, PPC a analytiky. Vždy rychle odpověděl na naše otázky a přidal více než pouhou zkušenost, aby se naše vágní myšlenky proměnily v pracovní řešení. Každý, kdo pracuje v e-cemmerce, potřebuje vedení k tajemnějším vodám tohoto neustále se měnícího prostředí a my v Proximu máme štěstí, že Pavel je náš průvodce.“

Vojtěch PtáčekProBazen.cz

„Měl jsem možnost s Pavlem hovořit 20 minut. Můžu říci, že to bylo mých nejlépe investovaných 20 minut vůbec. Každému, kdo si neví rady a potřebuje nakopnout, doporučuji konzultaci s Pavlem.“

Vit SchaffarczikSchaffarczik.cz

„Požádala jsem Pavla o zhodnocení mého webu a radu, jak dále postupovat. Byla jsem velice příjemně překvapená, jak skvělé a propracované odpovědi jsem se dočkala. Pro mé produkty pro pohyb dětí rozpracoval plán marketingových aktivit. Vše, co mi napsal, má nejen hlavu a patu, ale doporučil mi i aktivity, které mě nenapadly. Je to odborník, který ví, jak na daný sortiment zboží či služeb. Smekám.“

Lenka SobkováGabiGym.cz

„Konstruktivní a věcné znalosti. Rád poradí.“

Ruslan SkopalCoowner v Trenýrkárna.cz

„Musím upřímně Pavlovi poděkovat, protože mi pomohl ujasnit, jak mají vypadat emailové kampaně, přistávací stránka pro návštěvníky e-shopu a jak přistupovat k práci s Facebookem. Po rozhovoru mám ucelenější představu, kam se bude ubírat můj byznys.“

Michal Šatara

„Každoroční růst v řádu vyšších desítek až stvovek procent během několikaleté spolupráce s Pavlem mluví za vše.“

Jiří Urbánekmajitel FORLIVING.cz

„Pavel nám pomohl se zvýšením konverzního poměru e-shopu. Nejvíc se mi spolupráci líbí přesné dodržování termínů a schopnost najít a řešit problémy.“

Pavel NovotnýMegasladkosti.cz
Jméno*
E-mail*
Telefon
Zpráva*