Aktuálně k dispozici pro 1 kontinuální spolupráci

Jak k e-shopu přistupovat v době koronaviru?

Všude kolem nás slyšíme, že přišla krize. Neustále slyšíme ze všech stran jaké bude mít následky. Přijde mi, že snad každý má potřebu se k současné situaci vyjadřovat a predikovat závěry. Jenže to, jak vše dopadne, neví přesně nikdo.

Můžeme tušit, můžeme předvídat, můžeme si cokoliv myslet, jenže realita může být ve skutečnosti úplně jiná. Není od cesty zapojit selský rozum a přistupovat k situaci naprosto racionálně.

Tahle současná situace tak jako tak jednou odezní. A jak na tom budete až skončí? To záleží i na tom, jak se k tomu postavíte právě teď. A nezáleží jestli vám zrovna jde obrat nahoru a máte zboží, které je momentálně v kurzu a nebo jste úplně na druhém břehu. V obou případech můžete jak současnost, tak v tomhle případně i budoucnost, ovlivňovat okamžitě.

Pavel Tlapák

Přes 13 let se točím kolem webů a zakotvil jsem u online marketingu. Mám pod palcem CRO, SEO, PPC a srovnávače zboží menších e-shopů i jedniček svých oborů.

Komentáře

    Přidat komentář

    Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *