Jak začít s optimalizací konverzního poměru webu?

Jakým způsobem přistupovat k UX a CRO webu, aby to mělo skutečné výsledky? Můžete s optimalizací konverzního poměru začít sami hned teď? A jaké metody k tomu využít? Na to vše odpovídá Pavel Tlapák ve své přednášce, a to včetně konkrétních postupů.

Tagy:

Pavel Tlapák

Přes 13 let se točím kolem webů a zakotvil jsem u online marketingu. Mám pod palcem CRO, SEO, PPC a srovnávače zboží menších e-shopů i jedniček svých oborů.

Komentáře

  1. najlepszy sklep napsal:
    Váš komentář čeká na schválení. Toto je náhled, váš komentář bude viditelný až po schválení.
    Wow, fantastic weblog format! How lengthy have you ever been blogging for? you made blogging glance easy. The overall glance of your website is wonderful, let alone the content material! You can see similar here dobry sklep
  2. e-commerce napsal:
    Váš komentář čeká na schválení. Toto je náhled, váš komentář bude viditelný až po schválení.
    Wow, amazing blog structure! How lengthy have you ever been running a blog for? you make blogging glance easy. The whole look of your website is great, let alone the content material! You can see similar here najlepszy sklep
  3. Jon Collins napsal:
    Váš komentář čeká na schválení. Toto je náhled, váš komentář bude viditelný až po schválení.
    Fantastic website. Lots of useful info here. I’m sending it to a few friends ans also sharing in delicious. And naturally, thank you on your effort!
  4. Michael Torres napsal:
    Váš komentář čeká na schválení. Toto je náhled, váš komentář bude viditelný až po schválení.
    Howdy! This article could not be written any better! Looking at this post reminds me of my previous roommate! He always kept preaching about this. I will forward this article to him. Pretty sure he’ll have a very good read. Many thanks for sharing!

Přidat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *